Wednesday 3 August 2011

Neem de tijd!

Jippie! Mijn nieuw horloge, gekregen bij een Happinez-abonnement, is vandaag toegekomen!!

Eerst vond ik het een beetje jammer dat er geen cijfers of streepjes op mijn nieuwe horloge zouden staan om de tijd exacter te kunnen bepalen. Daar ben ik namelijk altijd een hevige voorstandster van geweest, wat is anders het nut van het dragen van een horloge, toch?

Maar toen ik het horloge vandaag aandeed en het opschrift "Neem de tijd" van dichtbij bekeek, begon het mij te dagen dat ik het uur helemaal niet altijd precies hoef weten. Wat kan je beter even doen stilstaan in de hectiek van elke dag dan een horloge met het opschrift "Neem de tijd"!

Nemen jullie het mij dan alsjeblief niet kwalijk als ik vanaf nu af en toe een paar minuutjes te laat ben?



No comments:

Post a Comment