Sunday 24 July 2011

Ook op het droge leer je surfen

Er zijn zoveel keuzes te onderzoeken, kansen te grijpen, vrijheden te exploreren, momenten te beleven dat ik niet altijd weet waar te beginnen. Als ik me op één aspect toeleg, wil ik me grondig voorbereiden, alles nog eens wikken en wegen (net zoals met deze blog zodat hij er bijna niet gekomen was) alvorens ik mij aan de oever klaarzet voor de afsprong. Als ik op het punt sta te springen, vraag ik me af of ik dan alle ándere mogelijkheden op het droge moet laten… Ik bezwijk teleurgesteld en besluit nog maar even aan land te blijven… 



Maar ook op het droge leer je surfen. Ik waag de sprong in een wondere wereld van ontdekking. Het avontuurlijke, nieuwsgierige, leergierige en gepassioneerde in mij neemt stilaan de overhand en zal uiteindelijk zegevieren!
 
 



Ik werk bij een waterstudiebedrijf.
Al dat water, het is nooit mijn sterkste kant geweest. Ik zegde dan ook vorige week mijn baan op.

No comments:

Post a Comment